Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Zejména s kolegy :-)
Pěkný den,
Radek Veselý
Zboží připraveno, nebyl žádný problém.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, paní Šnapková,
děkujeme za Vaši recenzi, byť negativní. Zboží jste si objednala ve středu 7. prosince. Jak sama uvádíte, psali jsme Vám, že ho budeme expedovat za 10 pracovní dní. Zboží jsme Vám expedovali 6. den od objednání dne 15. prosince, takže jsme splnili, co jsme napsali. I tak se omlouváme, že jsme nesplnili Vaše očekávání.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Cela objednavka byla pro vanocni sbirku, tak snad bude v poradku predana do utulku.
(Administrátor)
Vážená paní Jírovcová,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a zejména za Váš příspěvek do naší vánoční sbírky ve výši 305 Kč. Letos pořádáme jubilejní 10. ročník a stejně jako v předchozích letech všechny zakoupené produkty od našich zákazníků na naše náklady zdvojnásobíme a na přelomu roku předáme. Nemusíte mít strach :-)
Ještě jednou za pejsky a kočičky z útulků děkujeme a velice si vážíme toho, že pomáháte.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Šárko,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byla s našimi službami spokojena. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
vždy skvělé, rychlé
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami opět spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
Rychlé doručení, příjemný personál
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a.
Pěkný den,
Radek Veselý
dobrá komunikace
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a.
Pěkný den,
Radek Veselý
Super!
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a.
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rád, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a.
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Renato,
děkujeme za zpětnou vazbu. Dne 22. listopadu jste si ale objednala zboží, u kterého byla dodací doba 14 pracovních dní. S touto informací jsme Vám i odeslali ihned po vytvoření objednávky email a dne 10. prosince jsme objednávku odeslali.
Není mi tedy úplně jasné, co bylo na naší straně špatně, že jste zklamána. I tak se omlouváme, že jsme nesplnili Vaše očekávání.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena.¨
Pěkný večer,
Radek Veselý
Zaslali misku s rozbitým okrajem (odlomený), miska byla zabalená jednotlivě a nikde ani v obalu, ani v krabici odlomené části nebyly, tudíž misku vyskladnili s vědomím, že je poškozená. Napsala jsem dva emaily i s fotografií a žádná odezva stran obchodu.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkuji Vám za recenzi, pokud Vám nepřišla odpověď, omlouvám se. Psal jsem, že není důvod, abychom posílali poškozené zboží. Stojí nás to, čas na vyřízení reklamace i peníze za dopravu. Miska Vám jede samozřejmě náhradní.
S pozdravem, Martin Seidler
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný večer,
Radek Veselý
Dlouhé termíny.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen/a.
Pěkný večer,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, pane Červinko,
děkujeme za recenzi. Pokud přišlo zboží poškozené, tak nás to velice mrzí. Kolegové si na správném balení dávají opravdu záležet. Sám jim teď ve skladu pomáhám a věřte, že pro to děláme maximum. Bohužel někteří zaměstnanci přepravních společností se k balíkům chovají příšerně.
Pokud je zboží poškozené, pak jste nás měl kontaktovat a na naše náklady bychom Vám zajistili jeho zpětnou dopravu a vrátili Vám peníze za nákup. Toto je normální postup, než napsat, že zboží přišlo poškozené a dát negativní recenzi. Takovému postupu opravdu nerozumím.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Objednávala jsem už několikrát a vždy velká spokojenost jak se zbožím tak s komunikací s obchodem.Urcite objednám zase.
(Administrátor)
Dobrý den, Jitko
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste s našimi službami dlouhodobě spokojena. Stálých zákazníků si velice vážíme. Děkujeme Vám za věrnost a důvěru a pevně věřím, že Vás ani v budoucnu nezklameme.
Pěkný večer,
Radek Veselý
Vše OK. Děkuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen/a. Jsme rádi, že vše bylo OK :-).
Pěkný večer,
Radek Veselý