Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byl/a spokojen/a. Před Vánocemi jsme se snažili dělat maximum pro co nejrychlejší dodání :-)
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
Nákup jsem jěště neobdržel. Neproběhla žádná komunikace, zboži nikde a Vánoce jsou zítra. Nevím co si mám myslet ale tohle je extrém. Nedoporučuji a zboži rozhodně nevyzvednu. Dávám palec dolu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Vaši objednávku jsme přijali 12. prosince a ihned tento den expedovali na Vámi zvolený GLS Point. Pokud zakázka stále nedorazila, tak muselo dojít k nějakému problému u dopravce GLS. Škoda, že jste nás nekontaktoval dříve a mohli jsme se pokusit problém vyřešit.
Za způsobené komplikace, i když nebyly na naší straně, se Vám i tak omlouváme.
Pěkný den,
Radek Veselý
Kromě komunikace v pořádku.
(Administrátor)
Dobrý den, pane Přindo,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byl v globálu spokojen. K Vaším výhradám - jak píšete bylo před Vánoci a bohužel u některých objednávek se dodací doba oproti standardu o 1-2 dny prodloužila. Za to se omlouváme. Standardně odesíláme mail v momentě, kdy předáváme zakázku přepravci, ale vzhledem k extrémnímu přetížení nám některé emaily automaticky neodešli a k tomu dopravci GLS bohužel taktéž přestalo fungovat automatické odesílání mailu s trackováním zásilek.
Děkujeme za pochopení a přeji pěkné Vánoce,
Radek Veselý
V Happy zoo nakupuji pravidelně. Vše v naprostém pořádku děkuji a vřele doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den, Jarmilo,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme moc rádi, že jste u nás dlouhodobě spokojena. Stálých zákazníků si velice vážíme.
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
Zboží přišlo v pořádku, dokonce s malým dárkem pro kočičku. vše OK.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste byl/a spokojen/a.
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi, jsme rádi, že jste u nás byla spokojena. Ihned u výlezu z metra Háje máme velký směrový banner. Bohužel místo je tak přeplněné různými reklamami, že jste ho asi přehlédla. Stejně tak je naše prodejna zakreslena na plánku OC Háje :-)
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
vše ok,komunikace,zboží dodáno
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste u nás byl/a spokojen/a :-)
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý večer, paní Janíková,
děkujeme za Vaši recenzi. Pokud byl na Vás kolegy nepříjemný, pak se omlouvám. Co se týče kvality produktu, tak pokud nejste spokojena, můžete zboží vrátit dle informací na našem eshopu a my Vám vrátíme peníze.
Pěkné svátky,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Sandro,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste u nás byla spokojena :-)
Hezké Vánoce,
Radek Veselý
Hračky pro psa i kočku kvalitni. Moc mile me překvapily darecky-krmeni, casopisy,samolepky
(Administrátor)
Dobrý den, Lído,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme moc rádi, že jste s našimi službami byla spokojena a jsme rádi, že Vám dárečky udělaly radost. :-)
Přejeme krásné Vánoce,
Radek Veselý
S obchodem mám hroznou zkušenost. Doporučil bych prodejnu zavřít a nekazit zákazníkům nervy. Dodání 12 dní! 12 dní! Během této doby můžete přivézt jakoukoli objednávku odkudkoli v zemi pěšky. Při objednávání krmiva v tomto obchodě je potřeba naplánovat jeho objem na dva měsíce, jinak váš mazlíček při takové dodávce zemře hlady. Nebo budete jezdit po městě a nakupovat jídlo v běžných obchodech.
To je hrozná služba, která by měla získat negativní recenze a změnit svou práci. Propustit lidi, kteří jsou zodpovědní za rychlost doručení - to je minimum, které by se mělo udělat. V 21. století by doručení po celé zemi mělo trvat maximálně 1-2 dny. Obchod píše 5 dní, ale to je obyčejná lež, pět dní nebylo. 12 dní doručení ... a služba, která objednávku přináší, ji obdržela před 1 dnem a rychle ji dokončila. Zbytek dní je pouze vina obchodu.
Jediná věc, kterou lze poznamenat jako pozitivní, je, že jste se rozhodli prodávat zboží pro zvířata a ne pracovat v nemocnici nebo sanitce
(Administrátor)
Dobrý den,
u zboží, které jste si objednal, bylo uvedeno, že je k expedici do 5 pracovních dnů. Zboží jste objednal v pátek 9.12. My jsme ho expedovali 19.12, tj. 6. pracovní den. Za denní zpoždění se omlouváme.
Děkujeme zároveň za cenné rady, které jste nám poskytl, rádi se přiučíme novým věcem. Pokud bychom potřebovali pěšího kurýra, budeme Vás kontaktovat.
Dále se nemíním k Vaší arogantní recenzi vyjadřovat. Zamyslete se nad sebou.
S pozdravem,
Radek Veselý
vždy vše ok
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Navíc opakovaně :-)
Pěkný den,
Radek Veselý
Výborná komunikace, část nákupu jsem vracela přímo na prodejnu Jasná. Tam všichni velice milý a vstřícní, milý pán mi ještě ukázal pochoutky na příště. Takže víme co a kam.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojena. jsem rád, že jsme vše vyřešili k Vaší spokojenosti :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
Super.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
Super obchod
(Administrátor)
Dobrý den, Markéto,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojena.
Pěkný den,
Radek Veselý
rychlost dodání, výběr, cena
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl/a s našimi službami spokojen/a. Na rychlosti si zakládáme :-).
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Richarde,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme rádi, že jste byl s našimi službami spokojen. Zejména s kolegy :-)
Pěkný den,
Radek Veselý
E
Eliška
Nepříjemný, neochotný personál při zjišťování stavu objednávky.