Hodnocení obchodu
Nakupuji pravidelně, přes eshop i osobně.
Ochotný personál
Velký výběr kvalitního zboží
(Administrátor)
Dobrý den, paní Kučerová,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás opakovaně spokojena - věrných zákazníků si moc vážíme. Děkujeme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Katko,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byla takto spokojena. Velice nás to těší a děkujeme :-)
Hezký den,
Radek Veselý
Nakupuji zde opakovaně, vždy spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den, Vlaďko,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás opakovaně spokojena - věrných zákazníků si moc vážíme. Děkujeme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Matyldo,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojena - na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Jano,
děkujeme za recenzi. Je mi líto, že jste dostala barvu, kterou jste nechtěla. Pokud máte míček ještě v původním stavu, tak nebude problém Vám ho vyměnit za "klučičí" barvu. Spojte se prosím s kolegy a nějak to uděláme :-)
Omlouvám se za komplikace a jsem s pozdravem,
Radek Veselý
majitel
Rychle doručení
(Administrátor)
Dobrý den, Lenko,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojena - na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
Rychlost dodání
(Administrátor)
Dobrý den, Věro,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byl/a spokojen/a - na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
+Velký výběr za dobré ceny.
+Komunikace ohledně zboží.
-Dodací doba byla asi 10 dní.
(Administrátor)
Dobrý den, Alžběto,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojena.
Hezký den,
Radek Veselý
Telefonicky i emailem jsem si ověřovala, zda dostanu zboží které je zobrazeno k prodeji... Řekly že ano, zboží v šedé barvě... A co přišlo? Klec ZELENA!? Možná by mi to chtěly vyměnit, ale nevím kde bych umístila zvířátka než by se tak stalo!
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi a omlouvám se za komplikaci. Výrobce změnil barvu dodávaných klecí. Klec je šedá a zelené jsou pouze vodící lišty, které drží dráty. Ty jsem v balení přehlédl.
Hezký den a děkujeme za nákup,
Kolektiv HappyZoo :)
žádná nebyla
(Administrátor)
Dobrý den, Věro,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojena - na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
Bylo to poprvé,co jsem zde nakupoval. Mou chybou bylo, že jsem neodeslal peníze na účet - nedůvěra. Kontaktoval mě manažer e-shopu, vše přepsal na dobírku a nakonec mohu jen chválit. Děkuji Vám. Maximální spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi a plný počet bodů. Vaše spokojenost nás těší. Snažíme se všemi možnými prostředky zajistit co nejkratší předání zboží zákazníkovi. Snad jsme Vás přesvědčili, že můžete příště poplatek za dobírku ušetřit.
Hezký den a děkujeme za nákup,
Kolektiv HappyZoo :)
Zboží bylo špatně zabaleno, jedno krmítko bylo rozbité.
Čekám na vyřízení reklamace. Po telefonu byl pán nepříjemný.
Jinak zboží je opravdu pěkné.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi a omlouváme se za komplikaci. Rádi bychom Vaši reklamaci co nejdříve vyřídili, bohužel od Vás nemáme foto poškozené zásilky a zboží. Budeme Vás tedy kontaktovat.
Hezký den a děkujeme za nákup,
Kolektiv HappyZoo :)
(Administrátor)
Dobrý den, paní Novotná,
nerozumím Vaší negativní recenzi. Již při objednání jste byla stejně jako všichni ostatní zákazníci v průběhu výběru dopravy informována, že u osobních odběrů na pobočkách do výše objednávky 300 Kč je poplatek 50Kč. Pokud to bylo něco, kvůli čemu byste náš obchod nedoporučila, pak nerozumím tomu, proč jste si to u nás objednávala.
S pozdravem,
Radek Veselý
Zboží ještě, oproti dotazníku, nedorazilo.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Snažíme se všemi možnými prostředky zajistit co nejkratší předání zboží zákazníkovi, proto text hodnocení příliš nechápu. Objednal jste 22.1., balík jsme odeslali 24.1. a 26.1. v 12:24 jste si ho vyzvedl.
Hezký den a děkujeme za nákup,
Kolektiv HappyZoo :)
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byl/a spokojen/a.
Pěkný den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás opakovaně spokojen - na rychlosti si zakládáme :-). A za dárky nemáte zač :-)
Hezký den,
Radek Veselý
(Administrátor)
Dobrý den, Lucie,
děkujeme za Vaši recenzi a plný počet bodů. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojena - na rychlosti si zakládáme :-).
Hezký den,
Radek Veselý
Boží prislo poškozené
(Administrátor)
Dobrý den, Petro,
děkujeme za recenzi, ale přiznám se, že jí nerozumím. Pokud Vám zboží přišlo poškozené, pak jste měla kontaktovat kolegy, klec bychom na naše náklady odvezli a buď vám vrátili zpět peníze a nebo poslali klec zdarma novou.
S pozdravem,
Radek Veselý
jsem spokojen
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a zpětnou vazbu. Ohledně doby dodání. V objednávce jste měl 12 různých položek zboží a u některých bylo při objednání uvedeno, že dodací doba je 5 dní. Tuto dobu jsme dodrželi.
Přeji pěkný den a jsem s pozdravem,
Radek Veselý
(Administrátor)
Vážená paní Matuščinová,
objednala jste si položku, u které bylo v závorce napsáno "DOPRODEJ". I když byl skladem 1ks, tak jste si objednala 2ks. Vzhledem k tomu, že se jedná o doprodejovou položku, nemohli jsme Vám, zaslat více kusů, než bylo skladem. Stejně tak Vám byl účtován pouze 1ks, nikoliv 2ks.
S pozdravem,
Radek Veselý