Hodnocení obchodu
Nejvíc obchod jaký je. Především díky skvělému personálu :)
(Administrátor)
Dobrý den, Jano,
děkujeme Vám za recenzi. a za milá slova, která nás všechny moc potěšila. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Super
(Administrátor)
Dobrý den, Jiří,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Dlouhá objednání lhůta...nakonec jsem objednávku zrušila...objednávala jsem dvakrát.
(Administrátor)
Dobrý den, paní Šafránková,
děkujeme za recenzi, byť negativní. Za zdržení expedice Vaší objednávky, které bylo způsobené výpadkem zboží u dodavatele, se omlouváme. a děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Radek Veselý
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Nabídku máme nejširší v ČR - přes 32 000 položek zboží. Děkujeme proto za pochvalu.
Jsme malá rodinná firma a žádný nadnárodní korporát, takže poboček máme méně, ale troufnu si tvrdit, že na špičkové úrovni :-). Děkujeme za pochopení.
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Výborná komunikace, rychlé dodání, příznivá cena a mile mne potěšila přibalená drobnost. Vše proběhlo v naprostém pořádku.
(Administrátor)
Dobrý den, Evo,
děkujeme Vám za krásnou a milou recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Super spokojený. A pejsek také.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) A jestli je pejsek spokojený, pak jsme náš úkol splnili :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Spolehlivý obchod s velkým výběrem a ochotným personálem! Doporučuji!
(Administrátor)
Dobrý den, Lucie,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) A děkujeme za pochvaly :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) A děkujeme za pochvaly :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
(Administrátor)
Dobrý den, Zuzko
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Děkujeme za pochvalu :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
doporucuji
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Pejsci spokojený až na naší čivavičku, která někdy jí a někdy to nechce
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Čivavičku zdravíme a snad ji brzy začne chutnat :-)
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Kdyby bylo možné dát neurální hodnocení, tak jej zvolím. Na happy zoo nakupuji výhradně z důvodu, že zde seženu produkty, které jinde nejsou a nebo mě tu vyjdou levněji i přesto, že vždy musím hradit dopravné. Uvítala bych dopravu zdarma např. při nákupu na 990,-. Nevyhovuje mi, že u produktů nelze zvolit barvu a přijde "dle skladových zásob". Nyní jsem objednala pamlskovník pro syna a přišel v růžové barvě. Tak to bohužel pro nás jsou vyhozené peníze, ani já nebudu nosit růžový. Nevyhovuje mi dlouhá čekací doba (vím o tom při objednání - toto je v pořádku). V mém případě ale termín dodání nebyl dodržen a zboží přišlo až několik dnů po slíbeném termínu. Velmi mě potěšil dárek k objednávce. Uvítala bych věrnostní program, zákazníky to motivuje se vracet a nakupovat znovu. :) Dotazník přišel dříve než zboží :D
(Administrátor)
Vážená paní Dittrichová,
děkujeme za obsáhlou recenzi. Dovolte se mi k jednotlivým bodům vyjádřit.
1.) Dopravné je u nás zdarma při objednávce nad 1500 Kč.
2.) Tam, kde nám dodavatel umožňuje objednávat konkrétní barvu, toto umožňujeme i zákazníkům. Tam, kde má dodavatel zalistováno jako "MIX BAREV", toto uvádíme v názvu a zároveň máme u popisu zboží napsáno toto:
"INFO: Pokud preferujete konkrétní barvu, napište nám to prosím do poznámky k
objednávce a budeme se Vašemu požadavku snažit vyhovět.
Bohužel nemůžeme garantovat, že Vámi preferovaná barva bude k dispozici,
protože položka je zasílána dodavatelem jako "mix barev" a máme jen
omezené možnosti ovlivnit, jaká konkrétní barva přijde. Uděláme pro to
však maximum. Děkujeme za pochopení, HappyZoo"
Vy jste si ale do objednávku žádnou preferenci nenapsala, tak jsme nemohli vědět, jakou barvu chcete a v takovém případě vycházíme z předpokladu, že zákazníkovi na barvě tolik nezáleží.
3.) V nabídce máme přes 32 000 položek zboží, což z nás dělá eshop s nejširším sortimentem v ČR. Jsme malá rodinná firma, žádný korporát, takže asi chápete, že nemůžeme mít každou položku skladem. I tak máme skladem okolo 10 000 položek, další ne objednávku. Některé jsme schopni expedovat za den, jiné za 15 dní (např. ty, které si dovážíme sami z Belgie, Německa apod.). Vše toto je vždy u položky uvedeno, jak ostatně píšete. Sama píšete, že máme zboží, které nikdo jiný nemá, což nás těší. Jedná se ale ve Vašem případě o zboží "úzkoprofilové", takže je bohužel právě Vámi objednávané na objednávku.
4.) To, že jsme nedodrželi o několik dnů deklarovaný termín, mě mrzí a omlouvám se za to. Bohužel dodavatel Vámi objednávaného sortimentu je výrazně nespolehlivý a vždy je i pro nás tak trochu loterie, zda slíbený termín dodání dodrží.
5.) Věrnostní program taktéž máme a vše o něm naleznete zde: https://www.happyzoo.cz/vse-o-nakupu/vernostni-program-e-shopu/
Za dárek k objednávce nemáte zač :-)
Přeji Vám pěkný den a jsem s pozdravem,
Radek Veselý
majitel
PS: Dotazník nerozesíláme my, ale z důvodu nezávislosti recenzí Heuréka. A to vždy 7 dní po vytvoření objednávky. Posílá se automaticky každému a my nemůžeme, nesmíme zasahovat a ani to technicky není možné :-)
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Rychlé vyřízení objednávky.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Rychlý nákup z domova za super ceny.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
Nakoupen produkt s dostupností do 4 pracovních dnů. Po 10 dnech (v sobotu) mi byl napsán e-mail, že se expedice opozdí a nejdéle v úterý vše odešlou. Ve středu jsem si tam volal a bylo mi řešeno, že přijde následující den a obratem objednávku zašlou. Samozřejmě, že se tak nestalo, bez žádné omluvy nebo informace. Objednávka dorazila až týden na to. Celkově tedy ze 4 pracovních dní bylo 21 dní. Určitě nemohu e-shop doporučit a nebudu zde již nakupovat.
(Administrátor)
V8žený pane Beránku,
děkujeme za recenzi, byť takto negativní. Celou situaci jsem hned včera prověřoval a velice se Vám omlouvám. Kolega, který objednávky zpracovává a komunikuje se zákazníky udělal chybu a mám se Vám za něj mým prostřednictvím omluvit. Nepohlídal si termín, do kterého V8s měl informovat.
Jen ještě drobná poznámka k celé objednávce. Objednal jste si špičkové krmivo, které ale bohužel do ČR dováží jediný dovozce, se kterým jsou časté problémy s výpadky zboží. O výpadku tohoto modelu nás neinformoval a po Vašem objednání pořád posouval termín naskladnění. Rádi bychom v takovém případě objednali jinde, ale u této značky to nejde. To samozřejmě nemění nic na tom, že jsme s Vámi měli lépe komunikovat.
Ještě jednou se Vám omlouvám a doufám, že nám třeba někdy v budoucnu dáte ještě druhou šanci.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Radek Veselý
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku. :-) Rychlost - to je naše :-).
Hezký den a děkujeme za nákup,
Radek
majitel
- příště raději oslovím jiný obchod
(Administrátor)
Vážená paní Hudecová,
že Vám to za to stojí psát recenze zakládající se na lži. Zakoupila jste si u nás kočárek, který je samozřejmě dodáván v krabici v rozloženém stavu. Několik stovek našich zákazníků (a pravděpodobně desetitisíce na celém světě) před Vámi si kočárek během pár desítek vteřin sestavilo. Vy nikoliv. Byli jsme Vám maximálně nápomocni, poslali několik fotografií, jak kočárek složit, bohužel bez úspěchu. Vydávat svoji neschopnost za naši aroganci je opravdu smutné. A ještě k tomu očekávat slevu nebo dárek...
Takže doufáme, že dostojíte tomu, co jste napsala, a Váš další nákup si "užije" jiný obchod. My budeme rádi, ale kolegů od konkurence je nám už teď líto.
Prosím, zamyslete se nad sebou. Takové chování není normální.
Pěkný den,
Radek Veselý
majitel